3 Eylül 2012 Pazartesi

pembe smokin :)

bu tembelliğe karşılık 1 günde 2 yazı hazırlamak biraz garip oldu sanırım :) ama fotoğraflar hazır olupta bana sadece yazı yazmak kalınca tembellikte kalmıyor doğal olarak :)
neyse gelelim konumuza..geçen akşam bir arkadaşımla konuşuyorduk ve bu 'pembe smokin'den bahsetti..bende sizler için bir araştırma yaptım belki aramızda düğün hazırlıkları içinde olanlar vardır :)
pembe smokin diyince ilk banada garip gelmişti.ama fotoğrafı görünce hoşuma gitti..






görüldüğü gibi gelinlik burcu karanın gelinliği(pembe kemerli gelinlik bu kadar moda olmasına rağmen başka pembe kemerli gelinlik bulamadım..ilginç)
smokinide yabancı bir sitede buldum fotoğrafı,giyenin kim olduğunu bilmediğim için sadece smokini koymaya karar verdim..
benim hoşuma gitti,farklı bir düğün kombini olmuş severim böyle farklı şeyleri..ben geç kaldım ne yazık ki..gerçi eşimde giyer miydi?hiç zannetmiyorum :) ama çok isterdim..
sizce nasıl?beğendiniz mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder