23 Şubat 2013 Cumartesi

işte geldim :)
taşındım yerleştim çok şükür..ufak tefek eksikler haricinde.ama çok şükür zoru bitti ama bende bittim :(
her güzelliğin bir zorluğu var di mi ama?şu ufak tefek eksikleride halledersem oh diyeceğim inşaallah..
uzun zamandır internetim yoktu uzak kaldım buralardan..ee bu sırada siz neler yaptınız?
bu sürede şunu anladım ki internet hayatımızın büyük bir parçası olmuş..bu iyi mi kötü mü bilemedim..
teknoloji hayatımızı esir almış durumda allah yardımcımız olsun..evet büyük kolaylık ama bu kadarıda iyi mi bilemiyorum..neyse zaten yapacak birşey yok :)
bu arada bebiş hazırlıklarıma da tam gaz devam ediyorum :) ablam gelmişti ankaradan bir çoğunu hallettik çok şükür..bir kerede buradan teşekkür ediyorum ablama tek başıma çok uğraşacaktım..seni seviyoruz teyzecik :)
bundan sonra daha sık görüşmek ümidiyle hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder