23 Nisan 2013 Salı

taze anne..

4 günlük taze anne olarak karşınızdayım bugün :) oğlumun uykusundan fırsat bulup geldim hemen..bu kadar çok yatmak hiç bana göre değilmiş..sıkıldım çok iyi ki blogum var dedim kendi kendime :) herşey yolunda gitti herşey istediğim gibi oldu ne kadar şükretsem azdır..hamdolsun..
en kısa zamanda hastane için hazırladıklarımla,oda süslememle tekrar gelicem..henüz fotoğraflar elime ulaşmadı..sevgili ablama burdan sesleniyorum fotoğraflarımızı istiyoruuuuuuzzzzz :)

ablamın ankaradan gelir gelmez bir kaç saatte hazırladığı kapı süsümüz :) alttaki kelebek hastanenin hazırladığı kapı süsü..
şimdilik benden bu kadar..oğlumla sevgilerimizi gönderiyoruz sizlere :))

6 yorum:

  1. Geçmiş olsun sağlıkla büyüsün bebeğin inşallah:))))). Normal doğum muydu merak ettim :))) sevgilerrr

    YanıtlaSil
  2. allah analı babalı büyütsün...

    YanıtlaSil
  3. allah analı babalı büyütsün,hayırlı evlat olsun inşallah:)

    YanıtlaSil