22 Eylül 2014 Pazartesi

Şükür kavuşturana :)

Uzzzuunn bir aradan sonra merhabalar :)
Ne hevesle açmıştım blogumu ama şimdi bakmaya bile vaktim olmuyor vaktim olsa halim olmuyor halim olsa keyfim olmuyor böyle birşeyler işte :)
Çok şükür sağlıklı ama çok çok hareketli bir oğlum var buda beni çok yoruyor zaten geceleri uyutmuyor gündüzleri de çok az uyuyor bende oğlum uyudugunda ya uyuyorum yada boş boş oturuyorum :) bu yüzden her diktigimi hemen paylasamiyorum.son zamanlarda diktiklerimden bir kaç tanesini fotografladim sizin için. .Bazılarının renkleri ışıktan dolayı düzgün çıkmamış bundan sonrakileri daha dikkatli Çekicem söz :)
 not:bu yazıyı hazırlayalı 15 gün oldu ama bir türlü fotoğrafları yükleyemedim :(

















1 yorum:

  1. Döktürmüşsün maşaAllah ellerine emeklerine sağlık keyifle huzurla giy:)

    YanıtlaSil