23 Nisan 2012 Pazartesi

ne kadar tembelim değil mi?nişan olalı 1 hafta oldu ben daha nişanla ilgili bir yazı yazamadım :) ama gerçekten çok yoğundum.pazar günü nişanımız vardı p.tesi tunustan gelen misafirleri annemlerde ağırladık salı günü günüm vardı çarşamba perşembe kursum var cuma akşamı tekrar misafirlerimizi ağırladık  c.tesi kayınvalidemde gün vardı pazar p.tesi eşim evde derken 1 haftayı böyle bitirdik :) bugün de 4 günlüğüne ankaraya gidiyorum inşaallah :) şimdi sıra nişan resimlerinde..çok güzel ve eğlenceli bir akşamdı canım arkadaşım ömür boyu böyle mutlu olur inşaallah..
Not:bol resimli bir yazı olacak ama :)




















4 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun Allah daim etsin etsin mutluluklarını..

    YanıtlaSil
  2. gelin- damat., avetliler, aileler, bizim sıgırcık sürüsü kabille:)) herşey cok güzel.. ama yeşil ipek evi gene bitirdi beni:((.. beniii de götür oraya melekimmmm...

    YanıtlaSil
  3. birazcık öyleyiz galiba efenim :) tabiki ablam sen gel gitcez beraber inşaallah

    YanıtlaSil