26 Temmuz 2012 Perşembe

aslının kına gecesi :)

aslıyla beraber büyüdük diyebilirim..4.sınıfta tanıştık ve o günden sonra 3 kardeşim 1 annem daha oldu..aile olmak için illede kan bağı olmasına gerek yok çünkü kimi zaman kan bağı olması aile anlamına gelmiyor..ben aslı'mı tanıdığım günden beri ''ben evlencem'' derdi bende hiç evlenmeyecektim :) hep birbirimizin düğününde nasıl oynayacağımızı,neler yapacağımızı konuşurduk..ilk önce ben evlendim :) ama aslı'ma düğünümü görmek kısmet olmadı dil eğitimi için fransa ya gidecekti ve düğünümden 15-20 gün önce gitmesi gerekti..çok üzüldük elbette ama kısmeti onu çağırmış demekki..İSSAM..hayatının aşkı ''issam''ı bulana kadar ''sen beni kandırdın evlenmeyecektin sen'' dedi durdu :) nisanda nişan yaptık,zaten burada nişanla ilgili yazı ve fotoğrafları paylamıştım..nişan oldu düğün tarihi alındı düğüne daha çok var derken düğün günü geldi,ben hala inanamıyorum :) 3 gün 3 gece düğün yaptık,1 gece kız kınası yaptık ve çok eğlendik tabiki o fotoğrafları paylaşamıyorum :) 1 gece sonrada evin önünde kına gecesi..
vee artık yazmayı bırakıp fotoğraflara geçiyorum :)




 evet meyve suyu ve kuruyemiş sepetlerimiz boşçünkü doluyken fotoğraf çekmeyi unuttum :)




 biz tunus,cezayir ve fransadan gelen misafirlerimizi çok sevdik ve onlarla çok eğlendik inşaallah onlar da bizimle aynı düşüncededirler..


 annem ve nebahat annem..
 aralarında fotoğraf çekilmeyi seviyorum :)
 söylediğim gibi ''kardeş'' olmak için kan bağına hiç gerek yok..canlarım..
 canım babam ve canım annem..
 aslım'a kayınvalidesi tarafından tunustan getirilen özel elbise..ben ba-yıl-dım..siizce nasıl?
şimdilik bu kadar yeter gecenin bu saatinde ancak bu kadar oluyor :) düğün yazısında görüşmek üzere :) rabbim kolaylık sağlasın.şimdiden oruclarımız kabul olsun inşaallah..
                                                                              hayırlı sahurlar..

2 yorum: