15 Kasım 2012 Perşembe

nerden başlasam?..

merhabalar..
yazacak,paylaşacak şeyler birikti..bir yerden başlamak lazım artık diye düşünüyorum :)
öncelikle bebişime gelen cicileri paylaşmak istiyorum sizinle..şunuda belirtiyim ben henüz hiç birşey almadım :) daha cinsiyeti belli olmadığı için alışveriş yapmamayı tercih ettim ama açıkçası kendime hayret ediyorum ve tebrik ediyorum  :)
ama anneanneler,babaanneler,teyzeler kendilerini tutamıyorlar :) ayşe babaannemiz(kayınvalidemin çok sevdiği bir komşusu) taa ankradan ciciler göndermiş bize,bir kerede buradan teşekkür ediyoruz ayşe babaannemiz ve figen halamıza :) bu kadar konuşma yeter diye düşünüyorum fotoğraflara geçelim artık..


 bunlar ankaradan gelen cicilerimiz :)
burdaki badiler de mihliver teyzemizin ve anneannemizin aldığı badiler :)

tekrar tekrar teşekkür ediyoruz hepsine :)

                                   güzel günlerde görüşmek üzere..
                                                                                   Sevgiler..

4 yorum: