13 Mayıs 2013 Pazartesi

hastane odası..

fırsat bu fırsat miniğim uyurken geliyim dedim :) keyifler nasıl?ben aslında çok uykusuzum uyku problemimiz var..sırt ağrısı çekiyorum,kendime hiç vakit ayıramıyorum ama ilginç olan kendimi yorgun hissetmiyorum..allah yardım ediyor çok şükür..

hastane odası süsleri için yazı yazacağımdan bahsetmiştim..işte onun için burdayım :) ama ne yazık ki yeterli fotoğraf yok..ablam odayı süsledikten sonra boş halde fotoğraf çekmeyi unutmuş..ben odaya geldikten sonra çekti ama onlarıda burada paylaşamıyorum..ama bütün hastane çalışanları çok beğendi,diğer servislerden odamızı görmeye gelenler oldu :) buda beni çok mutlu etti açıkçası ;)
hastane için  anne-oğul nevresim takımı istemiştim sağolsun anneciğim dikmişti..burada bahsetmiştim..ellerine sağlık anneannemiz :)
bunlarda benim hamilelik sürecimde yavaş yavaş hazırladıklarım..

 keçe bebeğimiz yine burada bahsetmiştim..hastaneye ziyaretimize gelenlere hediyemiz..bunlarda tavşanlı sepetimizdeydi ama fotoğraflanmamış :(
 hastane odamızın fotoğraflanan kısımları :) ikramlık mısır gevrekli,ballı çikolatalarımız,lohusa şerbeti ve şerbet bardaklarımız..

 ikramlık minik kurabiyelerimiz..

ayrıca benim ve oğlumun yatağıda mavi petek tül ve krafon kağıdından yaptım çiçekelrle süslenmişti..
ameliyattan çıkıp odaya geldiğimde odayı görüne inanamadım..gerçekten bu kadar sade ve güzel olacağını tahmin etmemiştim..ablama,anneme,kayınvalideme çok teşekkür ediyorum..hem oda için hemde yanımda oldukları için  hemde yardımları ve nazımızı çektikleri için :) seviyoruz sizleri..
sevgili adaşım, canım doktorum..keşke bütün doktorlar onun gibi olsa..9 ay boyunca zaten ne kadar iyi,güler yüzlü olduğunu görmüştük..ama doktorun ameliyattan sonra hastasını alnın öpmesi kadar rahatlatıcı,güzel birşey olabilir mi?ayrıca hastanedeki hemşirelerden bahsetmeden edemeyeceğim..hepsi çok iyi,çok güler yüzlüydüler..herkesten allah razı olsun..
yazının yarısındanitibaren miniğimle yazıyorum :) hissetti sanırım kendime vakit ayırdığımı :) müsadenizle biz kaçıyoruz..
(sırada mevlüt yazımız var inşaallahh )                                                                                                        sevgiler...

2 yorum:

  1. allah bağışlasın. analı babalı büyütün inşallah :) ayrıca tüm cicileri çok beğendim :) her ayrıntısı çok şeker olmuş :)

    YanıtlaSil