30 Haziran 2013 Pazar

mevlüt elbisesi..

evet evet biliyorum çok boşladım buraları ama oğlum yalnışlıkla uyuduğu zaman ya dinlenmeyi ya işlerimi toparlamayı yada  birazcık dikiş dikmeyi :) tercih ediyorum.araya birde dikiş mi sıkıştırıyorsun diceksiniz ama anladımki insan böyle bir zamanda kendinede vakit ayırmak istiyor..
daha önce burada ve burada bahsetmiştim  mevlüt yazısı hazırlayacağımı..fırsat bulmuşken hazırlıyım dedim..

             

elbisemi annem dikti aslında niyetim doğumdan önce elbisemi de dikmekti ama modele bir türlü karar veremedim :) saolsun anneciğim dikti 2 günde :) ellerine sağlık..
fotoğrafta modeli çok belli olmuyor ama üzerimde gerçekten güzel duruyordu :) kolları ve üst kısmı dantel.şimdi baktımda çok büyük geldi gözüme :)
sözümü tutmanın rahatlığıyla yazıma son veriyorum :) sevgilerr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder