11 Aralık 2013 Çarşamba

satılık çantalar..

merhabalar arkadaşlar..keyifler nasıl?bırrrr hava çok soğuk..kışın en seviğim zamanı kar yağdığı zaman..kara çıkıp gezemediğim zaman onunda hiç bir anlamı olmuyor benim için,üşümekten başka :((
tamam kış ben sana doydum yaz gelsin artık :)
bir önce ki yazımda dolap temizliği yaptığımı söylemiştim.kullanmadığım çantaları da ayırdım..
işte burda...


                                                                     20 tl

                                                                10tl

                                                                 25tl
                                                               40tl

                                                              armine 50tl
                                                              koton/ole 25 tl
                                                                 15tl



NOT:kargo alıcıya aittir..fotoğrafını çekmeyi unuttuğum bir kaç çanta daha var onlarıda en kısa zamanda paylaşacağım..facebook ta...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder