6 Aralık 2013 Cuma

satılık deri ceketler..

Baktım da buralara gelmeyeli neredeyse 3 ay olmuş..ha yazdım ha yazacağım derken 3 ay geçmiş..yorgunum uyumaya hasret kaldım..oğlum 8. ayında ve hala huysuz hala uykusuz..ve bunlara ek olarak çok hareketli :) sürekli oyun istediği için onunla ilgileniyorum doğru düzgün uyumadığı içinde boş vaktim de çok fazla olmuyor.boş vakitlerimde dikiş dikmeyi tercih ediyorum açıkçası :)
yakın zamanda dolap temizliği yaptım..zayıflarım ümidiyle kıyamayıp sakaladığım herşeyi verdim,dolap bekleyeceklerine işe yarasınlar..en çokta deri cekelerime üzüldüm :( çünkü doğru düzgün giyemedim yesyeni kaldılar..bende onları satmaya karar verdim..fakat çok kırışmışlar.  


                       Özel dikim klasik ceket 40 beden 150tl kuzu derisi



















                         Matraş deri ceket 40-42 beden 250tl


















                         Özel dikim deri ceket 40 beden 300tl

NOT:Ciddi alıcılar için ölçüleri verebilirim..çok az kullanılmış fakat bazanın altında olduğu için kırışmış..kargo alıcıya aittir..
3 gün üzerine sonunda tamamladım :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder