24 Mayıs 2012 Perşembe

Hava açtıkça benimde içim açılıyor :) ama bu aralar güneş yüzünü bir gösterip bir kayboluyor.bugün yine çok yağmur yağdı,hava kapatıp yağmur başlayınca bende tam anlamıyla kendimi kapatıyorum canım hiç birşey yapmak istemiyor..ama güneşi gördüğümde de kanım kaynıyor :) dün havayı güzel görünce kendimizi dışarı attık ablam ve cocuklarla..teyzem ali ye ucurtma almış.artık uçurtmalar bile hazır satılıyor bu çocuklar ne yapacaklar,neyle oyalanacaklar ben çok merak ediyorum ucurtmanın en zevkli yanı zaten onu yapmaktı bence.hatırlıyorumda çok zevkle yapardık babamla ucurtmayı şimdiki çocuklar hem çok şanslı hemde şanssızlar bence..neyse ben geleyim ucurtma ucurma cabamıza :) baya ugraştık ama sonunda başardık :)
 küçük hanım verda;abisini izlerken çok mutluydu :)


 alinin uçurtma uçurma çabaları..
veee sonuç:başardım teyze başardım :)
bu mutluluğu görülmeye değerdi alimin..inşaallah yüzleri hep böyle gülsün..

bu sıralar tekrar bir nişan telaşımız var..bugün pazara gittik,yine bir sürü kumaş aldım sanırım bu bende hastalık oldu  ama güzel ve ucuz kumaş bulunca tutamıyorum kendimi ne yapayım :) bugün aldıgım kumaşlarıda paylaşacağım yakında inşaallah bugün fotoğraf çekmeye hiç fırsatım olmadı yoğun birgün geçirdim.neyse ki ablamın kıyafetini hallettik çok şükür :) bugün biçtim,birleştirdim 1-2 güne kadarda tamamlayacağım,sonrada sıra bana gelecek inşaallah..
yine koşuşturmamız başladı hadi hayırlısı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder