27 Mayıs 2012 Pazar

keyifli bir pazar günü..

Pazar günlerini hiç sevmem hele ki yalnızsam ve de evdeysem..Herkeste pazartesi sendromu vardır bende de pazar sendromu :) bu aralar eşimin hafta tatili pazar günleri olduğu için mutluyum ama yakın zamanda tekrar c.tesi olacak ne yazık ki..Hava çok güzeldi bugün özledik artık güneşli havayı..Annem,babam,teyzem,ablam,çocuklar,eşim ve ben hep birlikte tesislere gittik bugün.hem teyzeme ve ablama tesisleri gezdirmek için hemde bir çay içip döneriz dedik.ama insanın canı oraya gidince hiç kalkmak istemiyor.Sakin,sessiz nezih bir mekan..deniz zaten insanı dinlendiriyor..erken evlenmişiz diyorum eşime nasıl güzel düğün olur orada..fotoğraf çekilmek için çok güzel yerleri var..açık hava çekimleri için müthiş olur diye düşünüyorum..izmitte düğün yapacaklara tavsiye ediyorum kesinlikle..eğer canınız evde oturmak istemiyor fakat mağaza mağaza gezmek istemiyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum..çocuklu aileler içinde çok rahat..ablam bile aliyi tamamen serbest bıraktı ki evin önünde oynarken bile sürekli ali dur dikkat et der :)
Açılış günü mescidin resmini çekememişim kalabalıktan,daha doğrusu bende görmemiştim :) 



burası bayanlar için,şadırvan mescid içinde
burasıda erkekler için




 anne-kız olarak klasikleşmiş pozumuz :) ben-annem,teyzem-ablam
 annem-babam :)


 teyzem ve torunları :)



sanırım ben tesise bol bol gidip bu konuda da bol bol yazı yazıcam :)


               İYİ PAZARLAR :)

1 yorum:

  1. Mescid olması çok güzel..gidin elbet tadını da çıkartın.

    YanıtlaSil